رویدادها آرشیو خبر ها
دو مخالف درجه یک الگری : مک کنی و لوکاتلی

دو مخالف درجه یک الگری : مک کنی و لوکاتلی

مانوئل لوکاتلی و وستون مک کنی در حال تبدیل شدن به بخشی از گروه بازیکنان یوونتوس هستند که از ماسیمیلیانو آلگری راضی نیستند و در واقع در دسته ی اصلی مخالفان الگری قرار گرفته اند.

 

ظاهراً گروهی شاکی از بازیکنان توسط دو هافبک به نام‌های مانوئل لوکاتلی و وستون مک‌کنی هدایت می‌شوند. هر دو بازیکن به دلیل مشکلات باشگاه و کاهش زمان بازی آنها به طور بالقوه خوشحال نیستند و همین موضوع سبب شده تا در تمرینات مخالفت خود را با سرمربی ابراز دارند.

 

البته در این میان چند بازیکن نیز با الگری موافق هستند اما مک کنی و لوکاتلی در دسته ی مخالفان الگری قرار دارند و همین موضوع سبب شده برخی از دیگر بازیکنان که نام آنها هنوز فاش نشده، در دسته ی این دو بازیکن قرار بگیرند.

 

مشکل اصلی این بازیکن نبود یک روند کلی در ترکیب تیم طی مسابقات می باشند و البته آنها از عدم حضور زیاد در ترکیب یوونتوس هم ناراضی هستند.

البته گفته می شود انیلی مدیر ارشد تیم یوونتوس امروز همه را در مکانی جمع کرده و بر اهمیت بازی برای تیم یوونتوس و درست شدن شرایط تیم تاکید داشته و مدعی شده که کل تیم یوونتوس فقط تا جام جهانی فرصت دارد تا خود را ثابت کند و بعد از آن هر تصمیمی ممکن است رخ دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: